Strip, strip en strip

1 juli 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag vroeg wakker, rond 5.30 uur... dan maar eruit, ook Yvonne, Mike en Sabine. Om 7.00 uur een ontbijtje bij de Mac en daarna de Strip op. Dit wordt dus een lange dag!

Wat een hotels, en de binnenkant is nog overweldigender. Vanwege de hitte moeten we ook wel regelmatig naar binnen want langer dan een half uur buiten is niet goed voor onze gezondheid. Yvonne heeft wel een flinke blaar op haar voet vanwege haar nieuwe sandaaltjes...

Eind van de middag hebben we lekker in het zwembad gelegen, het water is dan heerlijk verkoelend maar eenmaal eruit en droog, lag ik er al weer in....

Vanavond bij de panda express lekker wat gegeten, maar erge honger hebben we toch niet, zal wel door de warmte komen. De dames nog even naar de H&M en daarna een mooie fonteinshow bij hotel Bellagio gezien.

Nu in de hotelkamer en lekker pitten (het is nu bijna 23.00 uur). Morgenochtend worden we tussen 07.30 en 8.00 uur bij ons hotel opgehaald door het camperverhuurbedrijf waarna we de camper op gaan halen. Wordt weer een leuke en lange dag!!

1. Familie Schrover:
    2 juli 2013
    Dat zijn inderdaad nog eens lange dagen! En heerlijk, om in zo'n koel zwembad te kunnen duiken.
    Zal wel " huge" zijn, jullie camper? Net als alles in The States? :-)
  2. Opa en Oma Pas:
    2 juli 2013
    We zijn verrast door jullie bondige verhaal en vooral door de mooie foto's, zodat we de reis goed kunnen volgen. Gisteren hebben we een reactie geplaatst, maar die is niet door-gekomen. Daarom proberen we het nu opnieuw. Geniet van alle fantastische indrukken, die je opdoet. Groetjes en liefs van (O)pa en (O)ma.
  3. Mama ineke / papa jan:
    2 juli 2013
    Wat een leuke foto's ! Jammer van de blaar Yvon maar papa weet nog wel een paar heel fijne sandalen........Heb je al wat gewonnen aan de gokkast ? Kus voor allemaal !