Carmel

17 juli 2013 - Carmel Valley Village, California, Verenigde Staten

Thomas, allereerst van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!
Hier is het nog 17 juli en ben je nog steeds jarig, maar bij jullie al donderdag. Gek hè?!

Onze eerste dag op de Highway 1 zit erop. We zijn net na de Golden Gate Bridge begonnen aan deze route met als eindpunt Los Angeles. Nadat we de stad helemaal uit waren, reden we over een prachtige weg langs de kust. Op een aantal punten gestopt om wat foto's te maken en in Santa Cruz een stop gemaakt voor een broodje bij Mike zijn favoriete tentje, de Subway. En koffie gedronken, uiteraard bij Starbucks.

In Monterey hebben we de "17 Miles Drive" gereden. Wat een geweldig mooie weg is dit zeg; langs diverse golfbanen, schitterende huizen, bos met hele oude cypressen en een prachtig uitzicht over de zee.
Mart; het was wel druk op deze golfbanen... dus waarschijnlijk genoeg rijke mensen die er toch wel 500 dollar voor over hebben (zelfs een paar herten... hahaha)

Eind van de dag op zoek gegaan naar een camping en beland in Carmel, via een steeds smaller wordende weg, en zeer smal bruggetje, een Valley in. Deze camping heeft een geweldige ligging, zeer mooie en lekker rustige plek!
De bbq aanstoken voor wat worstjes en lapjes vlees en later wat marshmallows verwarmd boven de nog smeulende bbq.

Morgen slapen we lekker uit en bezoeken we eerst dit dorpje Carmel. Hier is Clint Eastwood burgemeester geweest en hij woont hier nog steeds. Ook gelden hier gekke regels; dames mogen geen hoge hakken dragen en vroeger was ijs eten op straat verboden...

En we rijden verder over de mooie Highway 1 langs de kust tot San Luis Obispo.

***

Carmel by the river RV Park
Carmel, California

1. Mama ineke / papa jan:
    18 juli 2013
    Morgen uitslapen ! Dat klinkt goed Yvon ! Lukt dat wel uitslapen in de camper of kom je veel slaap tekort ? Wat een prachtige kust ! Goede reis verder !
  2. R&M&m&t:
    19 juli 2013
    Dank jullie wel voor de felicitaties aan Thomas!
    Wat een mooie dagen hebben jullie weer beleefd zeg en wat een prachtige foto's!
    Veel liefs van ons allemaal en van Thomas een extra dikke knuffel
  3. Opa en Oma Pas:
    19 juli 2013
    Wat lijkt me dat heerlijk om dagen langs de Californische kust te rijden en te genieten van al het moois wat de natuur te bieden heeft. Het is hier erg warm: gisteren in de zon [terras} meer dan 50 gr. In de schaduw 34. Schitterende foto's van jullie. Geniet er maar van de laatste week. Het ga jullie goed, liefs [o]pa en [O}ma.