San Francisco

16 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag de tweede en laatste dag in San Francisco. Wel wat uitgeslapen, tenminste mijn medereizigers, ikzelf, zoals gewoonlijk, op tijd eruit.....

Rond 12.30 uur naar de bushalte vertrokken. Aangekomen in San Francisco zijn we eerst naar de "Painted Ladies" gelopen. Dit zijn mooie Victoriaanse huizen die ook gebruikt zijn in de tv serie "Full House". Flinke klim naar boven en daarna uiteraard ook weer naar beneden, de Market Street op. Veel winkels, waar de dames blij mee waren, de heren iets minder. Toch heb ik hier schoenen gekocht en de Yvonne en Sabine wat kleding bij H&M. Wat een hoop zwervers in deze buurt zeg. Op zich heb je daar geen last van maar het valt wel erg op.

Via China Town zijn we op aanraden van Mart gaan eten bij "The Stinking Rose", een knoflook restaurant. Nou, heeeel veeel knoflook, maar wel erg lekker. Ik ben benieuwd hoe dit morgen ochtend ruikt in ons campertje. Mart; zie de foto met de rekening, thanks! We hebben een aandenken voor je meegenomen!

Na het eten lopen zoeken naar de bushalte, weer een andere halte deze keer voor de terugweg. Op het laatst nog even rennen om de bus te halen, maar de chauffeur zag ons al aankomen en bleef mooi wachten!

Terug in de camper, koffie gezet met Dolly Parton songs op de achtergrond!

Morgen vertrekken we richting Los Angeles over de Highway 1 (kustweg), dit schijnt één van de mooiste wegen van Amerika te zijn. Deze route rijden we in totaal 4 dagen, totdat we op zaterdag in Los Angeles aankomen. Hoe dit gaat verlopen lezen jullie vanaf morgen!

1. Opa en Oma Pas:
    17 juli 2013
    Van jullie weer een goed verslag (Hulde aan Servaas) en van ons weer een reactie. De laatste week is nu bijna al begonnen en dat is wel doorwerken voor Mike en Sabine, want er is zoveel te beleven. We wensen jullie veel genoegen ti.jdens de mooie reis langs de Californische kust. Slaap niet te lang uit, want dat is zonde van de tijd! Het ga jullie goed. (O)pa en (O)ma.