Venice Beach en terug naar huis

26 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag hadden we een lekkere rustige laatste dag! We zijn naar Venice Beach gereden met de Dodge en daar wat gewandeld over de boulevard en even op het strand gelegen. De temperatuur is net te fris om de zee in te gaan. De zon komt er maar moeizaam door. Geen fietsen meer gehuurd, daar hadden we uiteindelijk toch niet zo'n zin in...

In de loop van de middag nog wat rondgereden in West Hollywood en heerlijk gegeten bij een Italiaan. Pizza, maar natuurlijk weer veel te veel, Amerikaanse maat..... Yvonne had een pasta, die weer wel tot de Europese hoeveelheid behoorde.

Ook de Dodge moesten we nog inleveren. Na ons afscheid van deze geweldige wagen zijn Mike en ik vanaf het verhuurbedrijf teruggelopen naar het hotel en hebben nog tot 22.30 uur gezwommen in het zwembad.

Daarna de koffers herpakken voor het vertrek van de volgende ochtend, zeg maar gerust vannacht! Na een korte nachtrust om 04.00 uur opgestaan en om 5.15 uur stond de hotel shuttle klaar om ons naar de luchthaven te brengen. Vluchten mooi op tijd vertrokken en we kwamen vanochtend om 6.30 uur aan op Schiphol.
Jan en Ineke stonden ons fijn op te wachten en na wat proppen in de auto op weg naar Breugel. Thuis had Oma Ineke een lekkere kersenvlaai voor ons, mmm.

Thuis is ook wel weer lekker! Wat is dit een mooie vakantie geweest, eentje om nooit te vergeten!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties die we de afgelopen weken ontvangen hebben!!

1. Erik:
    26 juli 2013
    Welcome home luitjes
  2. Chris:
    26 juli 2013
    Jullie hebben zeker een héle mooie vakantie gehad ! Enne Servaas, op Autotrader staan ook hele vette Dodges, misschien iets voor na de Alfa.....