Campertje

2 juli 2013 - Lake Mead National Rec. Area, Nevada, Verenigde Staten

Hoplakee, fijn weer vroeg op vandaag...

Jongen van de camperverhuur kwam ons vroeg ophalen. Formuliertjes invullen, Servatius, that's a strange name... Oh maar ze noemen mij Servaas, hahaha, die jongen vond dat nog steeds a strange name.

Camper is van buiten mooi, van binnen ook, als je tenminste van donker eiken houdt.

Op naar de Walmart, twee karretjes nodig voor onze inkopen! Heerlijk koel in de winkel, dus uren in rond gelopen. Buiten nog steeds 46 graden. Fohn gekocht, maar eigenlijk niet eens nodig... pfff warme wind hier. Zodra we de winkel weer uitliepen was het alsof je in een broodrooster liep en had je het gevoel alsof je slippers wegsmolten.

Gereden naar Lake Mead, waar we ontvangen werden door een echte parkranger, compleet met hoed en doekje om haar nek.
We zouden hier de camper inrichten. Maar het was te heet om je te bewegen. Airco deed z'n best, maar zijn best was niet goed genoeg... We stappen om de beurt onder de douche voor verkoeling. Servo staat bovenaan in de ranking: 11 keer.
Maar we kunnen er gelukkig om lachen. We vragen steeds wie z'n idee het was om naar Amerika te gaan, pffff niet om uit te houden hier.

De zon is onder aan het gaan en Servo, Sabine en Mike durven nu de wandeling aan naar het meer beneden om een duik te nemen.

Morgen rijden we door naar de Grand Canyon, daar zal het een stukkie koeler zijn (hopen we).

***

Lake Mead RV Village
Boulder City, Nevada

1. Chris:
    3 juli 2013
    Mooie camper !! Hopelijk worden de temperaturen gedurende jullie reis wat minder, 11 keer douchen per dag is echt heel bizar hahaha
    Leuke foto's, jullie zullen vast nog heel wat gaan beleven daar, have fun !
  2. Niels:
    3 juli 2013
    Hi familie Pas! Hele mooie camper zeg, kun je hier in NL een 2de hypotheek voor afsluiten ;-) Heel veel plezier en ( ondanks de extreme hitte ) geniet ervan!!
  3. Yol:
    Hi folks,
    Coole camper (maar niet koel genoeg, hahaha) !!!
    Super om jullie verhalen te lezen, herinneringen komen naar boven, ik wil ook weer............
    Mogen jullie trouwens met die hitte wel bbq-en, of is dat nu "forbidden".
    Yvonne, ben je je al aan het voorbereiden voor de helikoptervlucht over de Grand Canyon??? Niet vergeten je flaphoed af te zetten he, anders komen ze tussen de wieken.
    Ik kijk weer uit naar jullie verhaal morgen, veel plezier allemaal !!!

xxx
  4. Jeroen:
    3 juli 2013
    Gave camper! Leuk om alles zo te volgen. Hopelijk word het iets minder warm anders komen jullie met een krokant huidje terug!
  5. Opa en Oma Pas:
    3 juli 2013
    Rij maar snel door naar de Westkust, want hier is het veel te heet. Een mooie camper, dat zal heerlijk toeren zijn. We zien jullie al zweven boven de Grand Canyon. De teksten en de foto's, die jullie sturen zijn heel leuk. Komen onze reacties goed over? Hier is alles nog O.K. Groetjes en liefs van Pa en Ma.
  6. Fleur:
    4 juli 2013
    Gaaf DP slots!!! Katjing of???? Donna weet wel wie zijn idee het was om naar Amerika te gaan zegt ze als ik jullie verslag voorlees:) Servaas zegt ze heel trots dan weten jullie het ook weer ;)
  7. Familie Baars:
    6 juli 2013
    Hee buuvjes, nou kei gaaf wat jullie nu in een paar dagen al hebben gezien en gedaan. Zo anders als hier in klein kikkerlandje.
    Heel veel plezier en geniet ervan en we volgen jullie. xxx