Good Morning

3 juli 2013 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal!

Vannacht kon de airco het goed koel maken, veels te goed, want de kinderen en ik moesten eruit om de dekbedjes te pakken. Brrrr. Sabine heeft zelfs haar slofsokken aangetrokken!!! hahaha
Nu is het kwart over acht en de temperatuur begint alweer flink te stijgen. Gauw weg hier!

Ha Yollie, ik denk hier vaak aan jullie reis en tips, kei fijn! Bbq mag volgens mij gewoon, maar wij hadden het zo heet dat we niet buiten konden staan bbq-en en ook binnen geen pannetje op het vuur wilden zetten, dus hebben we het menu aangepast en alleen sla, fruit en brood gegeten. Lekker fris!

(O)pa en (O)ma, de berichtjes komen goed door, heel leuk!
In de Grand Canyon hebben we geen wifi dus morgen, dus morgen geen verslag. (En we hebben daar trouwens ook geen elektriciteit en water... boehoe help... hihi)

1. Mama ineke / papa jan:
    3 juli 2013
    Veel plezier onderweg naar de Grand Canyon en succes met de helicoptervlucht in de Grand Canyon ! Durf je mee Yvon ?
  2. Opa en Oma Pas:
    3 juli 2013
    Wat een hitte; dat is niets voor ons. Wat zullen jullie een overweldigende indrukken opdoen bij de Grand Canyon. Geniet volop van de geweldige reis. Groetjes en liefs van Pa en Ma.
  3. Wik:
    4 juli 2013
    Dear Pas family,

I would like to warn you not to use Russian Pilot for your Grand Canyon flight. European insurance companies announce lately strictly prohibited.
    Anyway have a nice day and please take care.
  4. Familie Schrover:
    4 juli 2013
    Niets mis met de airco in de camper gelukkig. Ben benieuwd naar jullie foto's van de Grand Canyon.