Aankomst Las Vegas

30 juni 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wat een lange dag vandaag zeg! Opgestaan om 4.30 uur en nu in de hotelkamer om 20.00 uur in Las vegas. Dat is 5.00 uur in Nederland op maandagmorgen! Een goede reis gehad, wel iets vertraging, maar uiteindelijk niet veel tijd verloren.

Who, het is hier 46 graden toen we aankwamen. Wat een hitte! Yvonne, Mike en Sabine liggen al te slapen en ik denk dat ik, na een douche, hetzelfde ga doen.

***

Hotel Excalibur
Las Vegas, Nevada

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Heidi:
    1 juli 2013
    Nou fijn dat jullie Goed zijn aangekomen, en niet fijn dat het zo warm is !!! Ik wens jullie veel plezier ik hoor het allemaal wel hoe het gaat . Slaap lekker !!
    Gr. Heidi en Sanne
  2. Erik:
    Hey luitjes,

Goed te horen dat de reis goed is verlopen.
    En 46 graden.....lekker warm hoor :-)
    Veel plezier verder

Erik
  3. Mama ineke / papa jan:
    1 juli 2013
    Fijn om te zien dat jullie reis goed is verlopen. Vandaag lekker uit rusten en genieten van Las Vegas.
  4. Sandra en Jacqueline:
    1 juli 2013
    Zal niet meevallen om te slapen in die hitte, hopelijk wordt het koeler. Gok niet al je geld op en geniet van Las Vegas. Wij zijn benieuwd naar het vervolg.
  5. Wik:
    1 juli 2013
    Strongly suggest you grab a burger at Johnny Rockets at 3200 Las Vegas BLVD South. Only usd 24.00 for the Pas family with Groupon.
    Have a nice day....
  6. Miriam:
    1 juli 2013
    Pffff is idd een beetje warm, maar ieder goed hotel heeft een airco dus slapen zal wel goed komen. Iig heel veel plezier en lekker genieten van alles. Ook van de groupon hamburgs bij Johnny Rockets
  7. Nora:
    2 juli 2013
    Ja..ook ik volg jullie mee met deze reis. Helemaal vetgaaf!! Geniet ervan en woj dromen mee.