Las Vegas / Bakersfield

10 juli 2013 - Bakersfield, California, Verenigde Staten

Gisterenavond hadden we geen internet meer dus dan nu maar een verslag van twee dagen.

Dinsdagochtend (laatste dag in Las Vegas) weer lekker rustig aan wakker geworden en eerst een paar keer in het zwembad gedoken. Om 10.00 al weer ruim 35 graden....
Na de middag een taxi naar onze camping laten komen, want het eerste stuk met de bus doen we niet meer om naar de Strip te gaan, dit is wel zo relaxed. We hebben ons af laten zetten bij het eerste hotel (Mandalay bay). Vandaar hebben we een soort hop on - hop off bus genomen die bij elk hotel stopt.
Weer diverse hotels gezien welke nog op ons lijstje stonden en in een heel uitgebreide souvenier winkel (bekend van "Jokertjes Jawoord") wat dingetjes gekocht.

De rook van de bosbrand komt nu door de wind over Las Vegas heen, wat voor ons dus schaduw geeft, maar wel vreemd hoor.

Yvonne heeft nog even wat geld gegeven aan de "Dolly Parton" kast en rond 21.00 uur de bus genomen naar het eerste hotel aan de Strip en de taxi weer naar de camping. En gelukkig heelhuids gearriveerd..., want bij alle taxi's die wij nemen branden alle alarmlampjes die er maar zijn en zitten wij vol spanning of de taxi het redt naar onze bestemming!
Ook daarna nog lekker gezwommen tot een uur of tien. Nog steeds warm hoor, ruim 30 graden....

Vandaag (woensdag) eerst nog even naar de Las Vegas Sign gereden voor een foto en toen vertrokken richting Sequoia park, maar dat is in één dag niet te doen. De planning was om naar Bakersfield (Californië) te rijden en daar staan we nu op weer een mooie camping. Ongeveer 460 km gereden. Over vandaag valt verder niet zoveel te vertellen... we gaan nu nog ff lekker zwemmen (21.00 uur en al pikdonker hier)

Morgen naar de grote bomen van Sequoia park, zal wederom weer indrukwekkend zijn!!

***

Bakersfield RV Resort
Bakersfield, California

1. Mart:
    11 juli 2013
    Mooie verhalen en voor mij veel bekende dingen. Tussen Bakersfield en sequoia is er niet veel te zien. Sinasappelbomen em ja-knikkers. Maar de weg naar de grote bomen is bochtig en smal haha. Je moet hem gewoon rijden ( er staan borden om het met zo' n lange camper het niet te doen) veel plezier verden en ik ben telkens weer benieuwd wat jullie reactie is op alles wat je ziet en mee maakt. Gr. Mart
  2. Mama ineke / papa jan:
    11 juli 2013
    Yvon je hebt toch hoop ik wel iets gewonnen aan de Dolly Parton gokkast ! Ik ben wel benieuwd wat kleding je voor jezelf hebt gekocht in Las Vegas ! Leuk al jullie reisverhalen !
  3. Yvonne:
    12 juli 2013
    Ha mam, helaas ik heb niets gewonnen, maar ik heb wel dolgelukkig achter de gokkast gezeten!
    Kleding gekocht voor mezelf heb ik ook al niet.. maar wel een heleboel hebbedingetjes! Ik zal er even een foto van plaatsen
    Kisses from the USA