Groveland / San Francisco

14 juli 2013 - Groveland-Big Oak Flat, Verenigde Staten

Weer een update over 2 dagen, gisteren hadden we beperkt internet en vandaag hebben we een betere internetverbinding.

Gisteren hebben we een rustdag gehad, nou die hadden we wel nodig! Lekker uitgeslapen en bij het zwembad gelegen, gezeten, gezwommen... heerlijk!
We hebben de twee nachten in Groveland op de camping gestaan. De tweede dag moesten we wel naar een andere plek op de camping. Met een camper is dat zo gedaan, even alle aansluitingen eraf, camper verplaatsen en aansluitingen er weer op, kwestie van minuten....

Na het zwemmen kwamen we terug en naast ons stond toen een hele grote familie... heel de huisraad hadden ze bij en natuurlijk luidruchtig tot laat in de avond. Hebben wij weer.... maar goed, het is maar voor één avond.
We hadden haardblokken gekocht en 's avonds een vuurtje gemaakt, erg gezellig. Overdag was het erg warm, maar 's avonds koelt het hier goed af.

Vandaag zijn we om precies 10.00 uur vertrokken naar San Francisco. Na een goed uur rijden hebben we boodschappen gedaan, getankt en geld gepind in Oakdale. Zo, kunnen we er weer even tegenaan!
Rond 17.00 uur, na enig zoeken, bij de camping aangekomen. We staan hier wel vlak tegen elkaar aan, maar dat vinden we geen probleem. Phoe, wat is het hier fris zeg, ongeveer 20 graden, dat is een heel verschil met de temperaturen die we de afgelopen 2 weken gewend zijn.

Nog even gezwommen, brrrrr, en nu lekker eten (bij ons 19.30 uur, bij jullie 04.30 uur op maandagmorgen). Morgen met de ferry naar San Francisco! We hebben er zin in!!

***

Marin RV Park
Greenbrae, California

1. Heidi:
    15 juli 2013
    Hey luitjes leuk man die verhalen van jullie !!! Super vakantie volgens mij, ben jaloers op jullie!!! Maar wel vermoeien volgens mij? Hier is ook alles oke mooi weer en heel rustig. Nou wens jullie nog veel plezier groetjes Heidi en Sanne
  2. Opa en Oma Pas:
    15 juli 2013
    Het is nu maandagavond 15 juli om 20.55 uur. Wat een geluk, dat je de camera van Mike nog hebt teruggevonden! Je wordt daar wel moe van. Het is maar goed, dat je op tijd een dag rust neemt, want jullie hebben zoveel indrukken te verwerken. Maak maar veel foto's en films, dan kun je er later nog jaren van genieten en zul je deze schitterende reis nooit vergeten.
    Nu op naar San Fransisco. Het moet daar heel mooi zijn.
    Nog 10 fijne dagen !!! Liefs van (O)pa en (O)ma.
  3. Familie Schrover:
    15 juli 2013
    Lekker zo'n extra relax-dag. Even bijkomen voor de drukte en de indrukken van San Francisco. Veel plezier, benieuwd hoe jullie de stad ervaren.