Bryce Canyon

5 juli 2013 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Gisterenavond konden we geen verslagje schrijven, omdat internet er telkens uitlag. Ik hoop dat het nu wel lukt...

Rustig dagje was het, op het gemak ontbeten en vertrokken, eerst naar de Walmart voor de dagelijkse boodschappen. We moeten ongeveer 160 mijl rijden naar Bryce Canyon, waar we willen overnachten. Rond 16.00 uur aangekomen was er ook op deze camping nog een plekje. Wat staan hier een grote campers zeg! Compleet ingerichte touringcar bussen! Dan hebben wij maar een kleintje, maar bevalt uitstekend!

's Avonds gaan buffetten in een restaurant en op tijd naar bed gegaan want ondanks de rustige dag zijn we toch wel moe. Vandaag Bryce Canyon in!

***

Ruby's Inn RV Park and Campground
Bryce Canyon City,  Utah

1. Opa en Oma Pas:
    6 juli 2013
    Servaas - Yvonne,
    Wat fijn, om zo regelmatig jullie ervaringen te vernemen Vandaag weer uit Brice Canyon. Doe het rustig aan, want je hebt nog drie weken voor de boeg. Vandaag was het hier in Nederland ook echt zomer. We konden niet op het balkon zitten; het was daar al 30 graden in de schaduw onder de parasol.
    Succes met het vervolg van de reis en lieve groeten aan Mike en Sabine. (O)pa en (O)ma.